De Cliëntenraad Goedebuur (CRG) is in 2023 opgericht om de belangen van cliënten van Goedebuur te behartigen. Leden van de raad hebben allemaal een directie eigen ervaring met de zorg die Goedebuur biedt. Zij denken, praten en beslissen mee over inrichting van de zorg van Goedebuur.

Hoe dan we dat? Vanuit de positie van de cliënt volgen we het beleid van Goedebuur met kritische blik en brengt hierover gevraagd én ongevraagd advies uit aan de directie.

Waar zetten we ons voor in? Op verschillende onderdelen van de zorg van Goedebuur zoals de kwaliteit van de zorg, bereikbaarheid, klant-tevredenheid. Onze aandacht gaat vooral uit naar de nazorg, de fase ná de behandeling bij Goedebuur. Zijn daar nog verbeterpunten?

Om onze rol in de GRC goed uit te kunnen voeren hebben we je nodig!

Heb je kritische opmerkingen, vragen of ervaringen over je zorgtraject bij Goedebuur die je ons wil laten weten? Wij zijn bereikbaar via een eigen, afgeschermd, e-mailadres: clientenraad@goedebuur.nl

Tenslotte, zoals je begrijpt, het gaat ons om je wensen en (kritische) mening ter verbetering van de zorg door Goedebuur. Heb je een persoonlijke klacht over je behandeling, meld je dan bij je behandelaar en/of via de link van Goedebuur naar de Klachtenprocedure.